2023

Hej på er alla klövvårdare i Sverige och Norge! Välkomna på årsmöte i Vänersborg 25-27 januari.

Vi kommer att bo på Quality Hotell Vänersborg och ni kan börja anmäla er nu till konf.vanersborg@strawberry.se alt på tel 0705-645044 till Johanna Hägg, vardagar mellan 09.00-15.00 rum är preliminärbokade fram till 21/12 sen släpper dom rummen.

När ni anmäler er ska ni uppge:

Vilka nätter ni behöver logi

Enkelrum eller dubbelrum
Vilka måltider ni vill deltaga i
Eventuella allergier

Man kan boka in sig redan från onsdag den 24/1 om man önskar
Om ni vill ha dubbelrum så får ni själva para ihop er och meddela hotellet vem ni vill bo ihop med

Kostnader: Enkelrum 1100/rum och natt Dubbelrum 1300/ rum och natt inkl. frukost, sen tillkommer kostnad för mat och fika ca 735 kr per dag och då är det förmiddagsfika 2 rätters lunchbuffé, eftermiddagsfika och 2 rätters middag på kvällen, sen tillkommer kostnad för gemensamma utrymmen som konferensrum mm. kan handla om några hundra kr. per person om vi delar på det. Moms ingår i all dessa priser.

Programmet är inte klart i detalj än men det som är klart är att Frida Åkerström och Zenja deltar plus troligen några fler föredragshållare. Studiebesök är planerat på Film i Väst i Trollhättan eller som det kallas Trollywood där många svenska filmer spelats in sen traskar vi över till SAAB-museet och kollar in det. Här får var och en betala entréavgifterna och vi får se hur vi ska ta oss till Trollhättan om vi kan knö in oss i bilar eller om vi bokar en buss.

Vi hoppas också att ni som är utställare och säljer utrustning för klövvård vill komma och visa er utrustning för oss! Kontakta Gustaf Björkling på: gustaf.bjorkling@gmail.com han ansvarar för utställarkontakter.
.
Vi återkommer med ett detaljerat program senare!

Kan nämna att hotellet har en mindre avdelning med pool och bastu samt att dom har 18 håls bangolf inomhus kostnad 65 kr7pers

Varmt välkomna på årsmöte 2024 och ett särskilt Välkommen till våra vänner från Norge!

Styrelsen för svenska klövvårdföreningen

(Redigerat inlägg från 2023-11-12)

Läs hela inlägget »

Under årsmötet fastställdes datumet för sommarmötet i skara, boka in den 16 & 17 Juni i kalendern.

Läs hela inlägget »

Kommande aktiviteter

Något Du vill förmedla?

Har Du något Du vill ska tas upp på nästa styrelsemöte? Mejla någon i styrelsen!