Årsmötet närmar sig!

Hej på er !

Årsmötet närmar sig med stormsteg! Vi planerar för att vi ska köra som vi tänkt även om det finns en del oro för hur COVID skall utvecklas, Räkna med att du behöver visa covidpass/ vaccinationsintyg det kan ju bli så att dom kräver det både på färjan och hotellet!

Vi är ca.50 anmälda förtillfället, all info om anmälan ligger på inbjudan som du fått tidigare via mail.  Lotta vill också veta om du stannar  på kvällen den 19/1.

På onsdagen 19/1 skall vi ut på en gård och verka enligt bästa praxis som vi har hört om på föreläsningarna dagen innan, alla får möjlighet att köra en döklöv, det kommer finnas vinkelslipar och engångsoveraller om du inte vill ta med egna grejer.

Nu är det också dags att betala medlemsavgiften för nästa år, fakturor finns med som bilaga i dina mail, 1 för aktiva klövvårdare på 600 kr. och en på 300 kr. för stödmedlemmar

Länkar