Information från arbetsskyddsbutiken

Hej! Jag har haft kontakt med arbetsskyddsbutiken gällande skyddshandskarna som Karl-Ivan demonstrerade på årsmötet i Vimmerby. När ni beställer från hemsidan, skapa först ett användarnamn, och välj sedan FAKTURA AVTALSKUND så slipper ni att Payson först ska göra en kreditupplysning. Märk även fortsättningsvis beställningen med "Karl-Ivan" så får ni rabatten på handskarna.

Arbetsskyddsbutiken vill gärna ge föreningen en rabatt även på andra varor som är av intresse för er, och de tänker sig att de kan skapa en favoritlista just för er med saker som är av intresse för klövvårdare. Kul! Företaget har även möjlighet att sätta loggor på era kläder om ni önskar.

För er som inte är bekväma med att beställa över nätet finns ett telefonnummer att ringa: 011-12 11 31. Du får två val för vilken butik du vill komma till (välj arbetsskyddsbutiken), sen är det bara att beställa!

OBS! Se också mitt inlägg på medlemssidan!

MVH Anna DC

Länkar